Bij het aangaan van een afspraak, persoonlijk of per bericht gemaakt, gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden:
Deze voorwaarden gelden voor alle aanbiedingen, behandelingen en transacties tussen Meia Lua en een cliënt waarop de salon deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk is afgeweken.
1. Cliënt moet verhindering van een afspraak zo spoedig mogelijk, doch minimaal 24 uur voorafgaande van de afspraak aan Meia Lua persoonlijk of telefonisch melden. Indien cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Meia Lua 50% van de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen;
2. De styliste zal de behandeling naar beste inzicht en vermogen, in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap, uitvoeren op grond van de op dat moment bekende stand van wetenschap. Ze zal daarbij gebruik maken van deugdelijke middelen en materialen. De styliste zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is cliënt inlichten over financiële consequenties van wijziging of aanvulling van de behandeling;
3. Is de behandeling niet zoals de cliënt mocht verwachten dan kan de cliënt een klacht indienen bij de styliste. Dit dient de cliënt binnen 7 dagen na behandeling kenbaar te maken. De cliënt dient de styliste de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen d.m.v. een nieuwe behandeling of reparatie. Meia Lua is niet verplicht het geld terug te geven bij ontevredenheid. Te allen tijde is het doel de cliënt met mooie nagels, wenkbrauwen of wimpers de deur uit te laten gaan. Bij cliënten onder de 18 jaar wordt geen garantie gegeven;
4. Meia Lua mag er ten aanzien van de verrichte behandeling vanuit gaan dat de cliënt daartoe in goede lichamelijke conditie verkeert. Omstandigheden bij de cliënt die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden of die kunnen leiden tot voor een cliënt ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hierbij valt onder meer te denken aan medicijngebruik, allergieën en/of bestraling.